جدیدترین جوک های سال

یه ماشین لوکس شاسی بلند دیدم که سانروفشو باز کرده بود


و ۲ تا بچه سرشونو عاورده بودن بیرون مث چی حال میکردن

یاد بچگی های خودم افتادم همچنین حسی رو پشت وانت تجربه میکردیم !



.

.

.

روشهای تفکیک دکتر از مهندس؟

تو خیابون بلند صدا بزن مهندس

اونایی که برگشتن نگات کردن مهندس و بقیه بدون شک دکتر میباشن !

.

.

.

دلم واسه اول دبستانم تنگ شده!

که وقتی تنها یه گوشه حیات وایسادی !

یه نفر میاد و بهت میگه : با من دوست میشی !؟

.

ادامه مطلب ...

روزی شرلوک هولمز کاراگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرانوردی و شب هم چادر زده بودند و زیر ان خوابیدند

نیمه های شب هولمز بیدار شد و اسمان را نگریست بعد واتسون را بیدار کرد و گفت: نگاهی به ان بالا بینداز و به من بگو چه میبینی؟؟؟؟

واتسون گفت:میلیون ها ستاره..

هولمز گفت:خب چه نتیجه ای میگیری؟؟؟

واتسون گفت:از لحاظ روحانی نتیجه میگیرم که خدا بزرگ است و ما چه قدر در این دنیا حقیریم.٬از لحاظ ستاره شناسی نتیجه میگیرم که زهره در برج مشتری است پس باید اوایل تابستان باشد

و از لحاظ فیزیکی نتیجه میگیرم که مریخ نزدیک قطب است پس ساعت باید حدوده سه نیمه شب باشد

هولمز قدری فکر کرد و گفت:واتسون نتیجه ی اول و مهمی که باید بگیری این است که چادر مارو دزدیدن!!!!!

زن رفیقم حامله بود.

زن رفیقم حامله بود.یه روز رفتم پیش رفیقم دیدم پکره!بش گفتم چته ؟

گفت جواب سونوگرافی زنم اومده

گفتم:خب؟

گفت:بچه دختره.

گفتم:این که ناراحتی نداره

گفت:دختر اینجا دردسره

گفتم:چرا؟

گفت:حالا امنیت نداره ویه روزی یکی دلشو میشکونه و اینا به کنار

ولی پارک دوبلوشو چیکار کنم؟

منم زدم زیر گریه و گفتم:اشکال نداره داداش خدا بزرگه !