جدیدترین جک های اسفند 91

جدیدترین جک های اسفند 91

اس ام اس خنده دار جدید اسفند 91, اس ام اس سرکاری نوروز92, اس ام اس سرکاری و ضدحال جدید, اسمس خنده دار اسفند 91, جدیدتری جک های خنده دار, جدیدترین جک های اسفند 91, جوک خنده دار جدید, جک فروردین 92, جک تا حالا دقت کردین, جک جدید, جک جدید 2013, جک جدید اسفند ماه, جک

جدید اسفند ماه 91, جک جدید و خنده دار, جک فک و فامیل, جک فیلم های ایرانی, جک گرونی و تورم, متن ها طنز و خنده دار, نوشته های خنده دار, پیامک خنده دار جدید اسفند 91




انشای این هفته
علــــم بهــــتر اســت یـا پــــــــــراید . . ؟


* * *


مردم ایران الان این شکلین

یه دلم میگه بخر بخر " گرون میشه " یه دلم میگه نخر نخر " ارزون میشه "

* * *


امروز رفتم تن ماهی خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!! :|
جدیدترین جک های اسفند 91

اس ام اس خنده دار جدید اسفند 91, اس ام اس سرکاری نوروز92, اس ام اس سرکاری و ضدحال جدید, اسمس خنده دار اسفند 91, جدیدتری جک های خنده دار, جدیدترین جک های اسفند 91, جوک خنده دار جدید, جک فروردین 92, جک تا حالا دقت کردین, جک جدید, جک جدید 2013, جک جدید اسفند ماه, جک

جدید اسفند ماه 91, جک جدید و خنده دار, جک فک و فامیل, جک فیلم های ایرانی, جک گرونی و تورم, متن ها طنز و خنده دار, نوشته های خنده دار, پیامک خنده دار جدید اسفند 91




انشای این هفته
علــــم بهــــتر اســت یـا پــــــــــراید . . ؟


* * *


مردم ایران الان این شکلین

یه دلم میگه بخر بخر " گرون میشه " یه دلم میگه نخر نخر " ارزون میشه "

* * *


امروز رفتم تن ماهی خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!! :|


* * *

پسته رسید به زعفرون ، خدا برس به دادمون :|


* * *

خوش به حال پراید !

ارزش اونم رفت بالا ولی ما هنوز همونی که هستیم هستیم

* * *

الان زنگ زدم به شماره 09121020315 ( ده بیس سه پونزده ) یارو ورداش گفتم حاجی خطت خیلی شاخه دمت گرم

قطع کرد :)


* * *

الان دیگه برای مسافر کشی هم باید بیست میلیون

سرمایه داشته باشی ! :-|

* * *

خاطرات تلخ آزارم میدادند...
آنها را به شرکت glx سپردم...
به راحتی از ذهنم بیرون آمدند و راحت شدم !!!!


* * *

شمـــــــــــا هم وقتی به کســـــــی میــــگین فــــلان ســــاعت بــیـــدارم کــــن !

وقتـــــی کـه داره بــیــــدارتون مـیکـــنه از کَــــرده خــــودتــــون پشـــیمون مـیــــشـــــین ؟!

* * *

اینطوری که پیش میره فکر کنم آخر سریال " زمانه " فقط فیلمبردار میمونه!!!!!!!!!


* * *

اینکه تو یه جمع یه مگس هی دورت بچرخه و بیشینه رو هیکلت خیلی غم انگیزه...

اصن باقی درباره ات چی فکر میکنن..!


* * *

لوتــــــی تــــــریـــن sms ســــال 2013:
خـــیــــلـــی دلــــــــــاری ســـالـــــار!
ریــــالــتــیــم بـــه مـــــولـــا


* * *

امروز یه صحنه خیلی ناگوار دیدم دلم خیلی سوخت :(
یه ماکسیما زده بود به یه پراید !! بیچاره ماکسیماییه باید دار و ندارشو بفروشه خسارت برایده رو بده :)


* * *

لذتــی کــه تــو پَرت کـــردن کــیســه زبــالــه از پـنــجــره تــو خیــابــون هســت ،
تــو داشــتــن گــوشــی بــرآورده کــنــنــده آرزو هــــــــــا "glx" نــیــســت!!


* * *


آقا یه راهکار کشفیدم برا کسایی که میخان آجیل بخرن
قراره یه شرکتی پسته و فندق دهن بسته بصورت فراوان پخش کنه :d
شما هم میتونین بعنوان یه راهکار خوب و مفید توی خونه استفاده کنین :))))
حالا
مهموناتون :|:|:|:|:|
شما :)))))))
پسته ها =)))))


* * *

ملت از خونه زنگ میزنن بیرون غذا سفارش میدن،اونوخت من از بیرون زنگ میزنم خونه سفارش میکنم غذامو نخورن


* * *


من حوصله ندارم ریش و سبیلم رو بزنم ،
اونوقت یه سری از این پسرا ابروهاشونم برمیدارن ..!!
ای دمــتون گــرم انصافا :| !!


* * *

جاتون خالی چند ساعت پیش تو پراید دوستم داشتم پسته میخوردم !!


* * *

بابا این گوگل به زور میخواد از من شماره بگیره هی میگه واسه کار امنیتیه :/

نمیدم آقا مگه زورههههه من خودم نامزد دارم

عجبا:)

* * *

ما خانوادگی قرار گذاشتیم امسال عید با تخمه از مهمونهامون پذیرایی کنیم

بعد هرکی بچه خوبی بود و تخمه نخورد یه پسته بهش جایزه بدیم


* * *

امروز رفتم پیش دکتر متخصص میبینم ویزیتش بیست هزار تومن شده!!!

به دکتر میگم:

اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه

وگرنه خودت بگرد پیداش کن!!


* * *

ایا می دانستید گل کلم در ترشی حکم پسته در اجیل رو داره !


* * *


مـا بـا خوردن یه رانی ۱۰ کالری بدست میاریم

و برای خوردن دو تیکه ی آخر درون قوطی ۱۲ کالری مصرف میکنیم !


* * *

از گفت و گوهای رایج من و مامانم می توان به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد :|

* * *


کلا نسل ما نسل بی اعصابیه،فقط میتـونه با کامپیوترش زندگی کنه
هر شبی که پیش خانواده نشستیم بحثمون شد :|

* * *

مزخرف ترین قسمت خریدن یه گوشی اینه که باید اون شبی که گوشی رو میخری تا صبح بزاریش توی شارژ :|

اصلن مگه خوابت میبره اون شب

* * *

من عادت دارم از سمت دسته پارچ آب بخورم،تزمم اینه که کسی عقلش نمیرسه از اون قسمت آب بخوره :))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد